Er werden verschillende punten besproken:
- Status van de overgang van het Daily segment naar hybride in januari 2023
Het plan was in oktober nog in de uitrolfase in 4 zones en alles verliep zoals gepland.
- Aantal oproepen ontvangen door de leden van C2N in een ander taal dan hun moedertaal
Er zal een actieplan worden opgezet om zulke gevallen te beperken.
- Het aantal oproepen dat in een kantoor toekomt en doorgestuurd wordt naar C2N
Er zal een opvolging gebeuren in de komende maanden. Daarnaast zal er een coaching van de leden van C2N worden ingevoerd zodat zij de kwaliteit van hun gesprekken met de klanten kunnen verbeteren. BBTK-SETCa vraagt zich af of dit niet te wijten is aan het feit dat de klant eerst moet aangeven voor welk domein hij een specialist wil spreken alvorens de taal te kiezen.
De directie zal deze problematiek analyseren.
- – Het stijgend gebruik van de sociale media (bvb. de chats) en het hiervoor inzetten van personeel dat met deze communicatiekanalen de meeste affiniteit heeft
In de mate van het mogelijke zal met deze voorkeuren rekening worden gehouden.
De Directie vermeldt ook de nog vacante plaatsen binnen het netwerk.
————————————————————————————————————————————–
Mochten jullie vragen/bemerkingen hebben of meer informatie wensen, kunnen jullie natuurlijk steeds contact opnemen met één van onze afgevaardigden of via kantorennet@redbel.be
Indien jullie graag zelf willen deel uitmaken van onze ploeg in de commissie ‘C2N’, zijn jullie natuurlijk ook steeds welkom en laat je maar iets weten.
Uw BBTK-SETCa ploeg