Naar maandelijkse gewoonte geeft onze directie een overzicht van de telefonische bereikbaarheid van de kantoortelefonie en bij Connect.
De kantoortelefonie geeft prima resultaten, enkel de bereikbaarheid voor de hogere segmenten vraagt nog extra aandacht . Er zijn nog te hoge call back calls in het segment gold en silver.
Bij Connect kende de bereikbaarheid in de maand april een slechter resultaat, maar dit is volledig te verklaren door de vele IT incidenten die er in die periode waren en het aantal calls sterk deed toenemen.
De directie geeft ook een grondige analyse van het aantal overflow-contacten (dwz klant belt naar kantoor of zijn adviseur en wordt door deze naar Connect doorverwezen …. ). De perceptie bij de Connect medewerkers is dat dit door de CommV’s meer gebeurt dan door het net. De cijfers spreken dit echter tegen ! Er is bij de analyse met heel veel factoren rekening gehouden dus kan deze als correct gevalideerd worden. Er is meer overflow in de kantoren dan in de Commv’s.
In de cijfers van het aantal chats zit duidelijk een fout, deze kloppen niet met de realiteit. De oorzaak en aanpassing zijn in onderzoek.
De directie stelt het project ‘ intra day managment ‘ voor. Elke dag tussen 7u45 en 16u zal er een permanentie zijn die constant de bereikbaarheid monitort en ifv de wachttijden verschuivingen zal doorvoeren o.a. in de pauzes of tijd geven voor kantoortaken , wie activeren … Dit kan enkel nationaal bepaald worden , dus niet zonaal !!! Op die manier wil men bij minder drukke periodes de Connect medewerkers de kans geven betere pauzemomenten te laten nemen of kantoortaken uit te voeren ( lezen en behandelen van mails).
Er zal een nationaal pilootproject gelanceerd worden.
Het systeem van de shift bieding wordt aangepast. Omdat het in zone 3 moeilijk is zichzelf in te plannen zal dit nationaal worden ingevuld en kan de medewerker alsnog een wissel doen. De directie plant een oefenperiode van 2 tot 3 maanden en dan zal beslist worden of dit wordt verdergezet.
Er werd een update gegeven van het personeelsplan. De directie geeft aan de komende maanden extra vacatures uit te schrijven om de vertrekken in 2024 /2025 beter te kunnen opvangen. Uiteraard steeds met als einddoel binnen het mandaat te blijven.
Voor het eerst werden de objectieven / realisaties van het net besproken. De directie zal dit in de toekomst op regelmatige tijdstippen doen. Er wordt ook vergeleken met de realisaties van de Commv’s. Conclusie is hier dat we in beleggingen ons marktaandeel behalen , het private membership is een aandachtspunt. In business geven we zeer mooie resultaten! Woonkredieten en verzekeringen daarentegen zijn een probleem. Vooral in het aantal woonkredietdossiers en de PXQ lopen we de laatste jaren sterk achter. De directie zoekt naar de oorzaken om zo oplossingen te kunnen aanreiken. Kantorennet en Commv’s werken met dezelfde rentevoeten en criteria , en toch presteren de Commv’s beduidend beter. Dit is voor de directie een zeer belangrijk aandachtspunt ! De realisaties moeten beter , vooral in het aantal dossiers.
Verzekeringen zullen vanzelf volgen na afsluiten woonkrediet.
————————————————————————————————————————————–
Mochten jullie vragen/bemerkingen hebben of meer informatie wensen, kunnen jullie natuurlijk steeds contact opnemen met één van onze afgevaardigden of via kantorennet@redbel.be
Indien jullie graag zelf willen deel uitmaken van onze ploeg in de commissie ‘C2N’, zijn jullie natuurlijk ook steeds welkom. en laat je maar iets weten.
Alle artikels kan je terugvinden op onze website www.redbel.be
